Gratis frakt over 799,-
Norsk nettbutikk
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

FAQ og kundeservice

Varen min står fortsatt til «Under behandling», når blir den sendt?
Når du har mottatt en mail om at varen din er til under behandling, så betyr dette at vi har lagt din bestilling i kø for produksjon. I hektiske tider kan produksjons- og leveringstid øke noe, men varen din vil alltid bli sendt ut. Se https://www.ikkeverst.no/pages/frakt-og-levering for mer informasjon.

Varen min står som «Sendt», men jeg har ikke mottatt bekreftelse fra posten.
Når du har mottatt en mail fra oss om at varen din er sendt, så betyr egentlig dette at ordren din er ferdig trykket og pakket for sending fra oss. Det kan ta 0-3 dager før posten registrer denne inn hos seg. Skulle det ta lengre tid enn dette kan du sende oss en mail på support@ikkeverst.no, så kan vi sjekke status for deg. Vi svarer normalt sett innen 48t i ukedager.

Merket på t-skjorten min har fått en «brett/krøll» på seg.
Dette er ikke uvanlig. Dette vil rette seg selv ut etter kort tids bruk eller etter første vask.